En paus

En paus ifrån pluggandet...
Sen lovar jag att jag ska gasa på med inlämningsuppgiften, ska vara inne imorgon!
Fyyfan... Ja det får bära eller brista.
Hoppas det jag har skrivit duger hos psykologiläraren.
Hon är hård, elak men bra på samma gång! =P 
Hon har ju sagt kommentarer som: "Förstår ni invandrare vad jag säger?!"
Hon är ju inte direkt diskret =P 
Men samtidigt är hon en jävel på att förklara olika saker inom psykologin.
Hon vill verkligen att man ska göra sitt yttersta och sätter verkligen press på alla.
Men man får mycket mycket sällan mer än ett G.


Musiken är dunderhonung för själen.
Lyssnar på bryan adams med everything I do, I do it for you.


Patrik o jag fick besök av Malin idag =)
Vi kollade igenom fotoalbumet jag hade på mig o Malin när vi var små =)


Uss ja mej... Nu ska jag sätta fart så det blir gjort nån gång!
TINGELING!

Kommentarer
Postat av: M

Hotta vi är du å jag! =)

Kämpa på med pluggandet. ;)

2008-12-09 @ 17:36:10
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: Sara

Lycka till tjejen=)

Du klarar det!



Mm som dunderhonungskort då;)



Det var en fin gran!

Ska fira första julen utan grann.. men kom på att jag kan köpa en minigran!

Hihi!



Oj, att hon inte är rädd att någon invandrare ska anmäla henne..

Hon kan ju faktiskt enkelt säga:"Förstår alla vad jag säger?"

Fast det kanske var enklare med invandrare då din klass nästan består av invandrare?



Ska sova nu, lycka till iaf!

Kram

2008-12-10 @ 01:01:38
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0