fotohumör

 
Vår fina julgran, med glögg o pepparkaka så känns julkänslan helt rätt =)


Måste bara visa kortet jag fick av sötisarna! Ronja,Sabina,Ngoc och Therese, tack!
Gulliga ni är, roligare o få ett kort/brev än ett mail tycker jag =)


Så här ljuvligt ser det ut när jag försöker plugga =P








Hittade etiketter i affären igår, blev förälskad i trollet =)




Vi två har vart otroligt slöa idag! Patrik har spelat dataspel o jag har sett en kriminalare på tv och dessutom druckit cola på en måndag?? Dåliga människor! =P
Äsch... Har haft en myskväll, Älskar dig Patrik =)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Roligt att se lite bilder :) Och varsågod för kortet, glad att du gillade det :D <3

2008-12-09 @ 12:36:02
Postat av: Sabina

Hoppas det går bra med plugget :)

Så lite så för vykortet. Vi ville göra dig glad, men också ville vi få dig att inse att vi inte har glömt bort dig för du finns i våra tankar!

Kram på dig

2008-12-09 @ 17:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0