ny säng

Nu har vi fått den nya stora sängen! 180, gud så skönt att kunna vända sig utan att bråka med putte.
kommer kunna sova grymt gott inatt =)

suck o så kommer vi till den trista delen..
Det är ju tänkt att jag ska åka ner till Örebro o fira nyår, men jag vet inte hur det blir.
Har inte fått några kulor ifrån Csn än...Och inte ifrån banken heller.
Så vette sjutton...
Hänger på morgondagen om jag får några pengar på kontot.
Just nu så ser det ut som om jag fastnar i härnösand  ändå =(

Aja... bara o göra det bästa av sitautionen!

Men vad fan... egentligen är det ett jävla ståhej om nyår varenda år.
Det ska alltid förväntas så stort o bra av nyår. varför är det så?

Och varför lyckas jag alltid svika och såra folk? =(

Kommentarer
Postat av: kardemumman

hehehh , tigga pengar eller stjäla pengar av dina fld. hehh . kul skrivet du. ja måste läsa dina bloggar ofta. just da ja. firar hemma med familjen o kanske två kompisar. du kan få en slant av mig hehh kraaam

2008-12-30 @ 11:32:26
URL: http://kardemumman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0