På jakt

På jakt efter mina försvunna hörapparater.
Jag vet inte vart jag har lagt dom!! jag har letat o letat!
Blir fullständigt galen, jag är nästan döv utan dom.
Så det innebär att jag inte kan gå till skolan för jag kommer inte kunna höra vad dom säger. =(
gaaah... jag skrev som det va till min lärare o hon skicka tillbaks att jag är sjukanmäld idag.
öh? va? jag är ju inte sjuk!
men jaa... jag hade väl två olika saker att välja på... frånvaro eller sjuk.
Så det är nog bäst så.

nehe... nu ska jag fortsätta att leta!

Kommentarer
Postat av: Tiger

Jaa du gumman , hmm kunde inte du teckenspråk? din klass verkar ju vara mer eller mindre lite dysfunktionell så då kanske det inte gör ngt att du säger VA?!!! ?? !! typ hela dagen;)kramas

2008-12-03 @ 13:07:00
URL: http://jennieolaban.blogspot.com
Postat av: Sara

Hihi, du jag tror jag nog tog priset;P

Menmen garderoben det var inte illa.. nästan lika illa! Imorse hitta jag inte ena hörappareten..

Och tro mig utan en så är jag tillräckligt döv för att inte funka i kassan.. så jag letade, letade..

där var den.. hmm visserligen på skrivbordet.. under kläder... hmm.. ska nog städa=/



Grattis till hittningen!!



Hehe min lilla cheerleader=)

Men det kostade för igår så sov jag tio timmar!

För kroppen skrek:"SÖMN, SARA SÄNGEN ÄR SKÖN, TRÄNING ÄR PEST OCH PINA!"

Hjärnan:"TRÄNING ÄR SKÖNT!"

Oja.. kroppen vann fighten..



Blir det badminton för dig ikväll?



Jo.. men seriöst det har snöat i två dar.

Mina kollegor är glada och pratar om skidåkning..

jag.. hmm kan ju inte åka skidor.. möjligtvist om någon har ett rep runt midjan och jag åker bakom;P



DU är väl duktig skidåkerska??

Hur gick plugguppgifterna?

Själv inga läxor.. förmodligen dör mina hjärnceller i detta nu... börjar känna ibland att matten försvinner.. både skönt och sorgligt... tänk när man har ungar som behöver hjälp!?

Panik! ÅNGEST!!

Ska ha en barnvakt som är mattegeni så det så!!



Vad görs nu med hörapparater å allt?

KRAM

2008-12-03 @ 17:21:35
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0