Det här året

Folks, GOD JUL i efterskott! =)

En summering av det gångna året är nu dags  (jag härmar dig, malin, men tyckte det va bra)  =P 


Januari,  hade min Darlene boendes hos mig i två veckor, underbara veckor, vi firade också hennes födelsedag, underbara minnen =)


Februari, Då kom Tiger på besök en helg, vi hade alla möjliga hyss för oss =)


Mars, Då kom Tiger på besök en helg igen! och det vart andra folks oxå i min lya, blev melodifestivalen o karoke o utgång om jag inte minns fel? =P 
Jag o Patrik blev också ihop den 22 mars <3


April, Då fyllde både Chulle och Ronja år, det blev två fester hos mig =) skitskoj var det! hehe lite dyng blev man...=P


Maj, Då for Therese,ronja, sabina och jag till Liseberg =)


Juni, Då hände det många olika saker.
Dennis och Sara tog studenten, kände så väl igen den lyckliga känslan!
Jag slutade på jobbet den 9 juni och det var en befrielse! det tog så otroligt mycket stryk pyskiskt att jobba där!
Jag sålde min lägenhet o köpte mig en bil =)
Jag, mamma och bosse åkte på semester till Tunisien, en upplevelse!


Juli, Då flyttade jag till in hos min Patrik i Härnösand. Så mysig stad, som en dockstad =)


Augusti, Efter många men så beslutar jag mig för att börja läsa till undersköterska här i Härnösand.


September, Då flyttade Patrik o jag till våran gemensamma lägenhet på norra kyrkogatan 29B.
trivs som fisken i vattnet!
Gör ett besök i örebro o hälsar på tjejerna igen, therese,sara, ngoc, sabina och ronja. =)


Oktober, jobbar ganska mycket på gruppboendet på Vårstagatan, gör även praktiken där. Börjar med badminton.


November, Har varit ganska jobbig, halva jag har velat tillbaka till Örebro men halva jag har velat vara kvar i Härnösand.
Saknaden av många vänner och mamma har varit svår ibland. Men då har jag tagit massa bad i badkaret som tröst =P


December, Har också varit ganska jobbig, mycket med plugget.
Även mycket med känslor, tankar o konflikter med familjen
Hade en mysig julafton iallafall med min älskade mamma, bror, bosse och Partrik.
Träffade även Chullis efter jaa gud såååå länge sen!


Nu är det bara o se framåt mot 2009 ;)  

Kommentarer
Postat av: Ronja

Naw så fint du gjort med alla bilder :) saknar dig gumman!!

2008-12-27 @ 23:51:51
Postat av: Anonym

Man känner sig kränkad när någon håller på och säger dåligt om en person, som tex hörsel för det är inget som man ska skämta om eller ta upp om hela tiden. Nästa gång ska jag säga ifrån om hon tar upp om min hörsel igen.



Det var kul att se bilderna :) Very nice.

Tiden går verkligen fort. Snart är vi gamla :S

God fortsättning! :)

Kram på dig

2008-12-28 @ 21:49:23
Postat av: Anonym

Saknar dig!!!!!

Hoppas vi kan ses snart!

Kram Tezz

2008-12-29 @ 13:41:55
Postat av: Sara

Hehe, tack för den fina uppdateringen av året 2008.

Hade verkligen det superb som din sambo!

Mm vi får se hur det går.

Jag har fixat kontraktet idag.

Shit, det är verkligt.

På söndag bär det av.



Hehe, ja lyckades sova lite;P

Hur går det själv?

Med livet?

Såg ditt inlägg om pappan.

Det var verkligen strongt av dig att avsluta relationen. Jag vet hur du tycker om din bror.

Jag blev nästan arg på mina syskon när de är för snälla och gör allt för att mamma eller pappa ska bli nöjda och glada.

Det är ju barnen som är viktiga!

Föräldrarna får sköta sina humörsvängar själva.



Stor kram och puss på dig! Kram/Sara

2009-01-08 @ 20:21:18
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0