minijulafton

Idag har vi vart hos svärföräldrarna på "minijulafton" .
Det var mys som vanligt, åt återigen julmat =P
Jag blev chockad att vi fick ikeapresent kort ifrån så att vi kan köpa en större säng.
Gulliga svärföräldrar!
jag fick en rolig grej ifrån svärfar harry, haha jag fick ett fälgkors så att jag kan byta däck
helt själv *S*
För han fnös när han upptäckte att jag inte hade något fälgkors i bilen för ett tag sen *skäms*


nu sitter jag här o lyssnar på julmusik, jag vet det är snart slut med jul... men jag vill inte! =P
jag gillar julen, alltid gillat julen, det är speciellt.

Men snart börjar ett nytt år... jag hoppas det blir ett bra år för alla.
svårt o fatta att det bara är tre dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0