Dröm

Jag drömde en äcklig o konstig dröm inatt!
Jag drömde att jag hade så ont i hjärtat, kunde knappt andas, kämpade verkligen för att få luft men det gick inte! 
Låg o sov på golvet rätt länge...
Sen kom det folk som bar mig från lägenheten... 
Grannar, kompisar, Patrik o min familj stod där ute i snön med sorgna blickar.
Jag skrek -"hallå? jag är här!"
Men dom såg mig inte...
Plötsligt så såg jag mig själv bäras ut till en svart bil.... en likbil!
Jag skrek -" jag ska inte dit! jag lever ju fortfarande!"

Nästa bild jag får är kyrkan, där jag ser min egen kropp ligga i en kista...
-"fan! jag är en ande! jag har dött".
Plötsligt spelas "you raise me up" med Westlife upp i kyrkan.
Och jag blir så suuur! för det är ju Patriks låt o INTE min låt!
Det är ju ändå min begravning o då kan dom väl spela nått som är typiskt mig?!
Men sen ser jag Patrik stå i kyrkan o mima låten för mig.
-"Men äsch.. det är rätt gulligt ändå" tänkte jag o kände hur hjärtat smälte =) 
 Sen kommer min mamma upp till kistan o det skäääääär i hjärtat o se henne så ledsen.
-"Men jag är ju hääär!"
Jag hör hur "vackra pojkar, vackra män" spelas med Rikard wolf i kyrkan.
-"Men va faaan! visst mammas favorit låt... Men INTE på min begravning snälla!"
Jag ser hur mamma ler och knäpper med fingrarna.
-"Äsch... det skär inte i hjärtat att se henne le."

Jag vaknar med ett ryck. bara en dröm...tack o lov!
Jag vet vilken låt jag vill ha på begravningen... låt oss hoppas att det blir braaaa långt fram!
Men iallafall... jag vill ha bröderna lejonhjärtas låt =)

Kommentarer
Postat av: M

vilken låt är det då?? =)

2008-12-01 @ 15:07:09
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: M

Hehe, jaaa jag har det. så ofc kan du också köpa. =)

jaa den låten är ju så himla fiiin!

2008-12-01 @ 19:34:18
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: Putte

hahahaha snacka om en cp-dröm ^^

2008-12-02 @ 18:16:02
URL: http://pluttisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0