punka

Idag for vi till Birsta (köpcentrum), det va lite nervöst o köra dit. tänkte hela tiden "måtte däcket hålla hela vägen!"
Det gjorde det också! Däcket höll sig till och från Birsta, min "superärta"! 

    <--- Putte smygfotar när jag kör

I Birsta handla vi två plastblommor till datarummet, ingen ide o köpa riktiga blommor, för dom misshandlas här, dom får inget vatten dem stackarna...:P 
Vi gick mest o titta på Birsta, fick lov o göra det eftersom man inte har så mkt pengar just nu =/

Sen skulle vi kolla hur det va med luft i däcket... det va INTE bra.
Så jag har fått punka på bilen =(
Imorgon ska jag byta till reservdäck. Ska bli spännande o se om jag grejar det heeelt själv ;)

Det börjar bli rätt fint i lägenheten nu!

Första bilden är datarummet, där bloggen skrivs förstås ;) Ska tilllägga att soffan är en bäddsoffa, så folks kan komma o hälsa på ;) andra bilden är sovrummet där man sover o ja...mer ska vi inte säga haha! tredje bilden är köket :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli såååååååå intressant att se hur det går för dig att byta däck imorgon när jag kommer hem ifrån jobbet.. ;) puss!

2008-11-09 @ 20:31:47
Postat av: Ronja

Naaajs att se lite bilder :) Verkligen jättefint ni har fått i lägenheten nu!!! :)



Lycka till med däcket imorn haha ;)

2008-11-09 @ 22:29:37
Postat av: M

Jag tror d bli badminton imorgon, beror på. Ska på badhuset med en kollega också. beror på vilken tid hon tänkt vi ska dit =) hör av mig iaf =)

2008-11-11 @ 13:25:26
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: M

ja jag undrar fan det!

E ju totalt slut, kikade precis igenom hur jag arbetat sista tiden. och på måndag då har jag jobbat 2 månader i streck med sammanlagt 6 dagars VILA. Totalt slutkörd. Ähh, ja fortsätter så här, blir nog bra. haha

2008-11-11 @ 16:00:21
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: kardemumman

hehh , du är inte ensam om det heller, min däck var punktad också , shit å den o då bytte till resvdäck i några dagar , punktad IGEN, tur att mina svärfld fixade däck den dagen då hände det i torsdag heh. min pojke är på verkstaden o lagas. saknar min pojke. suck. hyr 307peugeot bil nu o de bjuder å under helgen heh.



vafan fint lgh ni har! ska väl lägga ut bilderna å min lgh också senare puss

2008-12-06 @ 19:32:59
URL: http://kardemumman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0