skyltsöndag

Vi gick tappert genom isgatorna och i regn till skyltsöndag idag.  
Jag hade allvarligt talat väntat mig mer än jaa... 5 stånd med tunnbröd, glögg och lussekatter, var det på torget sen var det färdigt =P
Va surt... aja jag köpte blåbärsglögg till mamsen (brukar uppskattas på julaftons kväll) =)

Såg mig omkring o såg inte många gamla tanter o gubbar, jag förstår varför! rena självmordet o ta sig ut! 
Och härnösand... jaa det är ju ganska mycket backar.
Jag fantiserar hur jag halkar och åker ner för backen och får inte stopp på mig själv, jag bara åker med nästan nakna ben eftersom jag envist ska ha strumpbyxor...
Men så illa är det ju inte men, men, men TÄNK OM jag faller =P
Det är nästan så att man överväger dubbar som gamlingar brukar ha *S*



Nu lyssnas det på the last goodnight med pictures of you, så bra!
http://www.youtube.com/watch?v=Z7ksR-HZSqI&feature=related

Nu funderar jag på om man ska tända avdentljusstaken och käka peppis och dricka glögg, låter inte så dumt... 
Vad ska ni göra?


Kommentarer
Postat av: M

Jag använder dubbar. =)

2008-11-30 @ 19:15:48
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: Sara

Men det var ju dåligt.. det ska ju vara massor av stånd, överallt så långt ögat kan nå!!

Som på Liseberg;)

Kan jag boka dig någon november eller decemberdag i framtiden??

Vore så skoj å gå med dig där vid den årstiden=)



Japp du och jag får gå med tantdubbar;P

Det är ju för våran överlevnads skull!

Det är inte roligt med alla fula blåmärken nu..

Grr.. bara för att det ska vara så livsfarlig is under snön..



Att is inte kan vara mer geleklibbigt. Så att man istället går jättesäkert=D



Imon e det första december, weeiii!

Har du julkalender i år??



Mm ska mysa framför min bärbara älskling och titta på Shakespeares: "Mycket väsen för ingenting".



STOR KRAM!

2008-11-30 @ 21:36:03
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Ronja

Haha, det var inte mkt! Jag och Emil var på skyltsöndag i Ljusdal igår och det var inte heller mkt stånd där :P

2008-12-01 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0