Badmintontime

Det va ett tag sen jag skrev blogg nu.
Jag har inte vart på det bästa humöret den senaste tiden.
Vart grubbelgumma, sur som en treåring och helt som vanligt imellanåt...
Som en jo-jo!
Extremt frusterande...

Jag har inte bestämt mig om jag gillar härnösand.
Ibland gillar jag inte härnösand, ensamt o så litet!
Ibland gillar jag härnösand, mysigt som fan...
hör o häpna, ibland händer det faktiskt saker här! :)  
Som igår kom fem tappra härnösandsbor på badmintonen.
Vi körde nån slags fempersoners-badminton, där man turas om.
En va så slö så att han inte såg bollen trots hans koffeinsnus??!
Hört talas om nån som idrottar med snus i? :P
En som ser ut att jucka när han försöker slå bollen?? hahaha! ¨
Jaa älskling jag pratar om dig... *hihi* 
Men...men... det ser ut som det!
Det blev en hel del skratt :)



BADMINTONTIME...

Badmintontime ikväll med in the big city....Härnösand, joina oss? ;)
Nää... jag har nog kommit fram till att det inte är nått fel på härnösand... man gör det man själv gör det till...
Så jag säger som du dessi brukar göra ;)
Sluta deppa...börja steppa.


Kommentarer
Postat av: Putte

juckar gör jag fan inte :P

2008-11-05 @ 13:58:53
URL: http://pluttisch.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, vilken fin bild=)

Fast det ser seriøst ut som du spelar gitarr, gør du det? :S

Hur gick badmintonen?

Ska hem nu och hælla i mig kaffe, børjar pyttsan redan bli sømning!?

Kram

2008-11-05 @ 18:14:17
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: M

Ja faaan! Du va bra ikv =)

Så nu e det bara o hoppas på att jag har möjlighet till badminton nästa onsda också. Tror ej jag jobbar då iaf. =)

2008-11-05 @ 22:51:21
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: M

ja fan det skulle uppskattas om du inte körde ifrån mig då. hahaha =)

2008-11-06 @ 07:13:22
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: Ronja

Wohoo äntligen lite uppdatering :) Har ju kikat in här rätt ofta men inget nytt förrän nu :) helt rätta takter gumman, sluta deppa börja steppa ;) ;)

2008-11-06 @ 19:15:11
Postat av: Ronja

Förresten, håller med Sara, det ser snarare ut som du spelar gitarr haha ^^

2008-11-06 @ 19:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0