brandutbildning

Idag hade vi brandutbildning...
Jag var ensam svensk i klassen idag, resten utländska. 
Mig gör det inget. 
Men blev så arg...När vi hade brandövningen...
åååååh... En tjej som jag verkligen inte gillar... hon gick bakom mig i korridoren och KNUFFAR mig
mig framåt så att jag ska gå snabbare??!!
"Hallå`? du kan gå förbi mig istället" sa jag.
Hon sa inget...
När jag gick med två andra tjejer o pratade så kommer hon BOKSTAVLIGEN o armbågar mig i höften o ser till att jag hamnar sist efter dom tre på rad...
Dem andra tjejerna stirrade på henne men förblev tysta.
Senare sa den ena tjejen till mig att hon har svårt för svenskar o att jag skulle skita i det...
MEN jävligt svårt i skita i det... när hon tittar upp o ner på mig spydigt och behandlar mig som om jag vore luft.

Klassens lustigkurre snackade med tjejen o vart förbannad på henne.
han är skön men jobbig på samma gång! 
"du är så barn! du acceptera att du bor i svenne land! Alla snälla mot varandra! respektera varandra! Jag jävla alban! Du jävla turk! sanna jävla svenne! mostafa jävla afro! spelar roll?"

jag blir så trött ibland... men det är så komiskt på samma gång!

Själva övningarna var skitroliga...:) Vi drog ner madrasser med dockor ifrån sängar och ner för trappor! puh! rena rama brandstationen på skolan!
När jag drog ner madrassen ifrån sängen så gick armen av på dockan... och rulla vidare på golvet...
- "hoppsan! en arbetskada på dockan"  ;)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Men shit vilken jobbig tjej, så gör man ju bara inte!! Inte lätt att skita i en som kollar spydigt på en. fifan alltså! bra att det finns snälla personer också =)



roligt att ni fick ha brandövning!

2008-11-06 @ 19:20:52
Postat av: Anonym

Men shit vilken jobbig tjej, så gör man ju bara inte!! Inte lätt att skita i en som kollar spydigt på en. fifan alltså! bra att det finns snälla personer också =)



roligt att ni fick ha brandövning!

2008-11-06 @ 19:23:13
Postat av: Ronja

Men shit vilken jobbig tjej, så gör man ju bara inte!! Inte lätt att skita i en som kollar spydigt på en. fifan alltså! bra att det finns snälla personer också =)



roligt att ni fick ha brandövning!

2008-11-06 @ 19:24:03
Postat av: Ronja

Meh herregud! Det stod att min kommentar inte kommit fram men det blev visst tre haha :P Sorry!!!

2008-11-06 @ 19:58:37
Postat av: Sara

Hmm var är det för klass du hamnat i!?

Verkar vara rena "klasskampen"!

Hehe, ok men du ser verkligen ut som en lirare på bilden;) Hehe, tack, det är i Italien, med min älskade espresso.

Nej inte alls något speciellt.. bara det att jag inte orkar med mosters kaffemaskin.. så det blir te. och det är bra det, för dricker kaffe på jobbet.. vill ju inte riskera abstinens:S



JAAA gör det! Seriöst filma den!

Börjar bli desperat:/



Mm gick det bra att jobba?

Kommer in senare.. då folk har internettid, hehe fler vid elva-tiden än nu;)

Kram sötnosen min=)

2008-11-06 @ 21:17:29
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, ja gumman det blir iaf komisk för oss att läsa om på din blogg;)

Usch ja.. sov väldigt dåligt, antar att jag drömde mardrömmar om henne:S

Hehe faktiskt inte.. har lånat dvd-boxen på biblan (hornblower).. but teve ja.. det är helt ute!

Tur att jag inte är en vidare tv-människa..

Ja lördan.. jobb: 9-18.00.. usch.. är hemma nu.. norskarna utmanar mig i poker;P

Retas fortfarande dom mobbarna!

Åhh, din kladdkaka! Den som e så god!

Hur gick det med firandet?

Kramkram!

2008-11-08 @ 19:43:31
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men skit på dig hade jag sagt till människan!

tycker hon inte om svenskar så får hon väl åka hem och fråga sig själv vad hon själv gör i sverige om det är så jävla dåligt land! Alltså jag blir så arg!!

2008-11-17 @ 21:51:02
URL: http://jennieolaban.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0