Chokladbollar

Ok... jag har mer eller mindre slutat följa GI.
Här ska man erkänna o inte ljuga! Så innan ni hackar på mig så ska jag ha poäng för sanningen! The truth and only the truth haha =P

Två kvällar i rad har jag suttit med vård o omsorgsboken och läst lagparagrafer o gjort de sista inlämningsuppgifterna tills idag.
Med andra ord så j*vla fucking tråkigt...för att göra det hela liiiite roligare så gjorde jag chokladbollar igår =)
En gammal klassiker... MEN det enklaste man kan göra!
Med kaffe och chokladbollar så var lagparagraferna inte lika jobbiga ;)

Chokladbollar alá Sanna
100g smör
1 dl socker
3 msk kakao
1 msk vaniljsocker
3 dl havregryn
½ msk kaffepulver (inte kokt kaffe!)

Kör allt i en matbredare tills allt är blandat ordentligt.
Rulla små bollar i kokos. Färdiga att äta!


Hm... jag ont i kroppen... det är typ muskelvärk, huvudvärk, yr o mår illa =(
Tack Patrik, för att du pysslar om mig.
Ryggmassagen, massa kramar  och så hallondryck med is i, det gjorde susen, tack älskling :)
Kanske är nån inflammation i kroppen eller nått?
Aja! Det är badminton idag, jag VILL spela och jag SKA spela ;)
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Putte

allt för dig, min älskling :) <3 puss

2008-11-12 @ 20:25:53
URL: http://pluttisch.blogg.se/
Postat av: Teknik Sara!

Hehe men Sanna!

Klart du får creed för sanningen=)

Mm själv tröstade jag mig med godis precis=0

Bara så du vet.. när man pluggar som du gör.. är det väldigt tillåtet med såna snedsteg!

Hur gick badmintonen?



Dont worry, svara när du orkar..

Fast saknar min Sanna!

Buhuuu!



Ha det gött! Nighnight!

2008-11-12 @ 23:58:13
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Emelie

mumsig mums m chokladbollar. de va verkligen tag sen nu ja gjorde de.. ska väl åxå få baka det nån dag det passar :D Kram

2008-11-13 @ 12:49:57
URL: http://emifia.blogg.se/
Postat av: kardemumman

haha , just de du har fött en massa negerbollar BAJSBAJS! HEHH men skicka dom å brevet te mig , mumms de blir inte nog gammalt som mögel! hehh

2008-11-13 @ 19:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0