ZZtop

Tudiluu! :)
Va ett tag sen man skrev här! har inte haft orken....

Sitter o poppar musik, gammal 80 tals musik som jag är väldigt svag för hihi :)
bland annat zztop med rough boy, europe med the final countdown och toto med rosanna.
blir så glad av musiken! :)

Men samtidigt så är jag sååå irriterad för att jag sitter HÄR!
och inte vid köksbordet o gör det jag SKA!
Nämligen göra mina förbannade inlämningsuppgifter...
jag ska alltid göra dom i sista minut o jag blir så stressad av det...
Vet inte hur många gånger jag har suttit sista dagen o gjort mina inlämningsuppgifter?!!
GAAAH!

Men nog om det... jag o putte ska nu åka till timrå o fira svärfar Harry... hm... 47 kanske? minns inte hur gammal han skulle bli? *ops* :)

take care!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe ja lät lite jobbigt;P

Men min stortå blev typ nästan förfrusen.. inte bra.. Gick promis precis.. gissa vilka strumpbyxor jag hade??



Hehe, jo norrmän äter frukost.. inte kusinen..

Nja, nu är det inte helt mörkt.. tack vare snön!

Men annars brukar det oxå va mörkt vid halv tre..



Hehe, gör inget.. Du kommenterar hur mycket du vill och orkar;)



Mm tänkte på dig förut, lustigt att du skriver idag=)



Hehe ja vet.. jobba är skönt.. inget krav sen vad man måste göra;)



Lycka till med plugget!

Och födelsefirandet=)



Kram

2008-11-29 @ 17:13:05
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: kardemumman

hehh . föredrar bilddagboken hellre än här? puss

2008-11-30 @ 00:57:50
Postat av: Sara

Hehe ja typ;P

Ska köpa dubbar, när jag får lönen!!

Hihi=)

Men än så länge får jag leka bambi..

usch ska på träning om nåra timmar.. har köpt cola för att få magen i någolunda form.. den vill få mig spy! Jag vill inte.. jag vill bara lägga mig under täcket.. men lovade kollegan.. så spinningspass here we go!



Hur går det själv med plugget?

FÅtt något gjort nu??

GÅr in på msn ikväll om du vill snacka;)



Har du någon snö därborta??

KRAM Å BLÖTPUSS;)

2008-11-30 @ 13:21:12
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Ronja

Wiie äntligen skriver du lite :) Du får försöka bättra dig när det gäller att göra inlämningsuppgifterna :P

2008-12-01 @ 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0