Äntligen

Äntligen!
Here I am! I Örebro :)
Tog sen lilla tid o köra i mörkret! shit det var ju redan mörkt vid halv sex!
Jag är glaaaaad just nu!
Har tagit mig ett härligt varmt bad med skum o badankan, var det första jg gjorde när vi kom fram!
Tappade upp ett bad :P
Det är inte det enda som gör mig så glad!
Jag har fått min lööööön, det tackar vi o bockar för ;)
Och det bästa av allt.....

Beredda???... Jag har blivit erbjuden en fast anställning  på gruppboendet!
Snacka om att bli paff!
Och så jävla glad! Det är ju det bästa betyget jag någonsin kan få från en praktik!! :D
Och praktiken är ju inte ens slut! :P
Yeah! :D

MEN, åter igen mina men....
VAD SKA JAG GÖRA???
1: FORTSÄTTA MED STUDIERNA OCH TACKA NEJ TILL ERBJUDANDET
2: HOPPA AV STUDIERNA OCH TACKA JA TILL ERBJUDANDET
3: KOLLA OM DET FINNS MÖJLIGHET ATT LÄSA PÅ DISTANS OCH TACKA JA

TIPS TACK!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis igen i efterskott Sanna!!



Fick du mitt sms?

Hur var födelsedagen? Mm, vad härligt att du är där=) Sorry enogh får jag vänta tills 10 dec på lön.. så jag lider! Usch.. men vi skulle ju kanske ses i oslo=)

Hmm, men Sanna va svårt!

Hehe, att du är duktig vet ja redan=)

Fast tips..

Du får helt enkelt gå på magkänslan..

Fast det där med distans lät som en idé, fråga om det går.. Vet ju att du är lite av en arbetsnarkoman;P

Kram gumman!

2008-10-25 @ 12:17:37
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: tezz

Nr tre ;) !!



Hihi, pussis

2008-10-26 @ 12:57:36
URL: http://smalandskan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ojoj, kan tänka mig att du blev helt paff hehe. Det var verkligen en överraskning :) Jag tycker som både Sara och Tezz, kolla om det finns chans att plugga på distans! Go go Sanna!!! <3

2008-10-27 @ 12:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0