Bevis på att jag åkte skridskor i söndags :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, very nice picture!

Åhh, du ser så julig ut med röda hjälem å allt!

Vad bra att du bär hjälm, vill inte förlora min kära kompis;)

Hehe, ja Sabina e nog allt bra såld på december träff i Oslo=) Så det blir av!

(kan hända att jag måste vänta tills min första löning i 10 december:S, but i try my very best!)

Ska iväg till kusinen med hallonsylt.. min moster har ett välförsett lager av denna vara.. å min kusin har mens.. ja behövs mer förklaring!?

Ja, längtar ihjäl mig tills jag får se er igen!!

Ska ta på mig ansvaret att hitta vandrarhem, scouthonör



Vad görs själv?

KRAM å PÖSS=)/Din norska;P

2008-10-14 @ 17:55:42
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: kardemumman

hahhh

2008-10-14 @ 19:37:33
Postat av: Emelie

du kan va med på 'Stjärnor på is'? haha.. det kan du visst va med hehe.. skoja Kram

2008-10-25 @ 22:22:47
URL: http://emifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0