Jag har syndat...

Jag har syndat...
Jag o Patrik började i måndags med "GI-metoden" för att alltså gå ner i vikt.
Vi var peppade till max!
Vi for till coop o köpte oss en jättefin bok med GI recept och massor av
bönor, linser, matvete, dinkel och en massa annat konstigt mojs.
Det är faktiskt goda recept! Me like!
Fanns ett recept på tomatsoppa som var supergod! 

Men... det finns alltid ett men!
Inget mjöl... alltså ingen pizza, vitt bröd, vanlig pasta osv.
Inget socker... Och jag SVÄR det finns socker i varenda jävla produkt!
Ikväll har jag o patrik varit så irriterade så att det varit på gränsen till "tredje världskriget" här på norra kyrkogatan 29B.
Jag har varit så godissugen och sockersugen så ja gud vet!
Det slutade med att vi for till coop och kom ut med chips och två burkar cola. 

Ja... vi har syndat... F´låt... Men jävlar va gott det va ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, ja jag tänker minsann utsätta mig för den spruta;) All tid med dig e kvalitettid!



Mm, äter typ oxå GI.. easy version or not!?

Syndade oxå precis, tog två vita brödskivor rostade dem, och fy vad gott=)



Slutade för 20 minuter sen.. helt död;+

Ska jobba imon med.. men just nu.. njuter jag av att va den enda vakna i huset, kanske i hela Kongsberg!?



Mm, tack min ängel!! Du räddar mitt liv hela tiden;)

Vem tusan behöver en riddare på vit häst när man har dig?



Kram å puss

2008-10-11 @ 00:01:31
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Sara

Och du, jag dreglar inte så förbaskat!

För idag såg jag inte många snyggingar..

hann inte titta, så mycket folk every second!!

Jag satt i kassan konstant från 15-23.00, jaja fick en 25 minuters rast.. men ändå!?

Så om jag dreglar imon, så är det min fulla rätt;)

2008-10-11 @ 00:05:37
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: kardemumman

hahahh , vafan har ni båda gått upp i vikt? öh undrar.....:)

2008-10-14 @ 19:38:53
URL: http://kardemumman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0