Slö

usch, blää o bajs!
Idag har jag INTE lust med någonting. Jag vill vara hemma i tvsoffan o slöa mig ännu mera slö!
Med en kopp te och Grey antomy låter inte dumt...
Men nu har jag lovat att jag SKA på badminton ikväll.
Jag tycker det är lattjo lajbans i vanliga fall.
Men ikväll känns det bara bajs.
Jag är så trött på att vara trött! haha, ta in dig på pyskhemmet sanna?

Men jag är TRÖTT,TRÖTT ocH TRÖTT... 
Och seriöst jag skulle kunna sova dygnet runt om jag ville, får väl se till nån som sondmatar mig i mellanåt  :P  

Min skalmans sov och matklocka ringde precis...
Den säger: en cloetta kexchoklad och en tupplur!
javisst ja förbannade GI... Vi hoppar över kexchokladen!

Kommentarer
Postat av: m

Men alltså Sanna. Jag är trött, trött, trött, dödstrött!

Klev fan upp kvart över fem imorse.

Så vi få va trötta o bajsiga tillsammans på badminton =)

2008-10-15 @ 19:56:12
URL: http://iloveyouh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0