tjugotreeee...

Idag är man ett år äldre...
tjugotreeeee.... det låter så negativt..
låter bättre med tjugotvååå...
det låter till och med bättre med tjugofyraaa.
jag svär! Prova säg för dig själv: tjugotreeee.... och sen tjugofyraaa, så märker du skillnaden! :P

TACK FÖR ALLA GRATTISSMS och SAMTAL! :D

Idag åt jag brunch med hallon o blåbärsmilkshake! mmm sitter aldrig fel...
Men kvällen... funderar verkligen vad man ska hitta på...
Om man ska hyra nån bra film eller gå på bio?
Fast innerst inne är jag så sugen på att gå ut o dansa! :P
Men det lär bli film iallafall, måste spara lite pengar för jag kommer nämligen ner till Örebro den 23/10 o stannar till den 27/10 ;)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: cissi

grattis manslukarn!

2008-10-18 @ 16:22:18
Postat av: Ronja

grattis igen gumman!!D jag håller med dig, tjugotreee låter hemskt haha :P

2008-10-18 @ 16:31:04
Postat av: Sabina

ETT STORT GRATTIS igen tanten ;) Nejdå, jag driver med dig! Hoppas du får en fin bra dag :)

Ja du, jag är också 23 år. Tänk dig... Om 730 dagar kvar tills du fyller 25 år och då kan du gå in på Harrys :p

2008-10-18 @ 18:12:02
URL: http://sabinaaa.blogg.se/
Postat av: Marlene

Grattis Sanna!

Hoppas din dag varit bra.

Kramar Marlene

2008-10-18 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0