löööda

Idag är det löööda!
Idag har jag jobbat extra på ett gruppboende för dövblinda
Underbart pass- 8-13 ! :D
Jag trivs som fisken i vattnet där och brukarna är så mysiga :)
Jag ska även göra min praktik där eftersom min förra praktik var bajs eller nää förlåt mig, ÄR bajs!

Måndag den trettonde kl 7.00, pigg o alert (förhoppningsvis) 
Är glad att det inte är en fredag den trettonde jag börjar min praktik! hähä...
Eller... bah... det är bara mamsen som tror stenhårt på sånt!
Inte ovanligt o höra: ta´t i träät! Uja! lägg inte nycklarna på bordee! Haa inte i hjääl han, spindeln! uscha mig det kan bli regn ja! på småländska :)

Jobbigt ibland, men det är jäkligt charmigt med dialekter, erkänn ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Småländska är ju finast ;)



Kul att du skapat ny blogg! Så får du uppdatera varje dag så jag ser vad du pysslar med där uppe i Norrland.



PussKram Therese :)

2008-10-11 @ 21:05:36
URL: http://smalandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, ja nu gjorde du Tezz glad;)



Mm jag står upp så så farligt är det inte för arslet, det är större fara för fötterna och mina ben!!



Vad skönt att du fick en sån bra praktik till slut=)

Hehe, ja lite variation i vardag är inte fel;)

Japp nu e jag ledig, för every sunday, är allt stängt! Så då gäller det att man har handlat och allt innan dess..



Vad görs på söndag?

Kram

2008-10-12 @ 10:44:59
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0