Där tankar ska bli till ord

Där tankar blir till ord :)
Japp.. här ska alla tankar bli till ord.
Hm.. ska bara tänka, jag tänker inte så ofta *S*
Kan berätta att jag pluggar till undersköterska, vilket är skitskojigt!
Det passar mig, eftersom jag inte är någon jättehejare på att plugga
men ändå vill plugga :) 
Går alltså på Komvux. Jag vet faktiskt inte om jag hade grejat
att gå på Unni bland alla hypersmartisar medans jag själv är en medelpluggis
vad det nu är för något! =P
vintern 2009 ska jag förhoppningsvis bli färdig utbildad undersköterska!
Lite konstigt att jag valde undersköterskeutbildningen...
NU kommer det en hemlis här...
Jag är skiträdd för sprutor!
Hur faaan ska detta gå? en undersköterska som svettas och darrar
när hon ger en spruta till en vårdtagare...
NEJ, ska bita mig i läppen tills jag blöder och ge sprutor till dem behövande!
Ser ni någon konstig darrande,svettig och blodig undersköterska på 
vårdcentralen... lyd mina ord... spring! spring för livet!  

Kommentarer
Postat av: cissi

haha jag kommer aldrig aldrig ta en spruta ifrån dig!

2008-10-12 @ 14:13:00
Postat av: kardemumman

skämtar du , blivande kock precis två år sedan och nu ska du bli undersköterska förvånad men NOT ALLS hehhh , sanna!

2008-10-14 @ 19:42:52
Postat av: kardemumman

förresten , du tittar å grey anatomys för alldelse mycket , glöm inte imorron kommer den serien kl 21.00 :)

2008-10-14 @ 19:44:15
URL: http://kardemumman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0