morgontrött

Usch! jag är inte gjord att kliva upp så tidigt på morgonen..
Det borde vara olagligt att börja jobba så tidigt..
6.45 börjar jag mina praktikdagar.
Igår var jag totalt hjärndöd när jag klev upp.
vinglade till badrummet o borstade tänderna o klädde på mig.
Sen ut till bilen.
Jag körde som vanligt, plötsligt så minns jag inte hur man växlade!
Jag ansträngde mig att tänka, det tog mig 5 långa sekunder innan jag mindes
hur man skulle växla, haha!
Men i trafiken är 5 sekunder långa... så.. lite obehagligt...
Det råder ingen tvekan om jag kommer få demens när jag blir gammal =P

Imorgon 05.30 ringer klockan igen... dax o fara till praktikplatsen... *suck*


Hoppas ni får en bättre helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh, men det går fint att ha demens, då kan jag göra hembesök hos dig=)

Nja.. vad jag funderar över nu är Norge eller Sverige när det gäller pluggandet.

Ja, det är bäst att du kommer! Annars super vi oss nog fulla och då kommer jag storlipa efter Sanna...



Nu ska jag iväg på jobb.

Suck.. solen skiner och allt..

Ska väl inte misströsta.. kommer ju ut 18.00 ikväll.. Känns lite långt dit bara..



Vad görs själv?

Kram

2009-04-18 @ 07:59:17
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Fia

Hihi, stackars dig som inte gillar tidiga morgnar. Men tur så gick det ju bra till slut med växlingen :D

Ja, det ska bli skönt o ch bli kvitt råttorna. Är så livrädd för dem. Usch!

hoppas nihittar en lägenhet i Örebro snart!

Ha en trevlig helg!

Kram

2009-04-18 @ 08:49:20
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Ngoc

ahhh vad jobbig!!

2009-04-18 @ 22:07:29
URL: http://naoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0