operation nr 2

Nu är operationen över, gick bra, fast det va så tidigt på morgonen!
Härlig start att börja dagen med! en operation kl 7 =P
Aja.. Nu behöver jag inte ta bort fler tänder.
Eller ja... det vet man aldrig, haha.

Nu sitter jag med halva ansiktet bedövat, till och med mitt öra är bedövat!
Bara o vänta tills bedövningen gått ur så man kan käka som andra människor....
Är lite hungrig :(

Medans jag väntar så kollar jag in dessa sidor med robert gustavsson ;D
Berit
Adrian
Tant

*Vinkar*

Kommentarer
Postat av: TinA

Haha jag försöker att inte klia, men när jag väl insåg att jag ahde kliat på samma ställe några ggr så såg jag rött, ahah :D



Har du ont nu eller känner du fortf inget TACK vare bedövningen? jag är också lite rädd för att hamna i tandläkarstolen.

2009-04-09 @ 20:13:15
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Simple B

Stackars Jörgen=(

2009-04-10 @ 02:12:21
Postat av: Sabina

Vi får hoppas på att du inte behöver göra mer operation - tand.

Hoppas det är bättre idag.



Glad Påsk! :)Kramis

2009-04-10 @ 15:26:30
Postat av: Malin

så vad ska du göra för nice i påsk då ?

2009-04-10 @ 17:33:46
URL: http://poprocksandcoke.blogg.se/
Postat av: Sara

Mm, det låter verkligen spännande.. så jag blir bara mer och mer säker på att jag ska börja plugga i höst.



Usch, tog du bort en visdomstand?

Mm, men igår så kom våren verkligen hit.

Nu blir jag förbannad om snön vågar ens antyda sin återkomst.



Jag åker ner nu till Valborg, samtidigt som dej=)

Så det blir kul att träffas igen!



Kina.. japp inget är helt avgjort än, men det ser ut som vi drar den 15 juni för att stanna i 3-4 veckor. Vi ska diskutera denna vecka ut.. Det är mycket planering bara att bestämma datum, kineser är noggranna.



Hur går det annars?

Har hört prat om att flytta tillbaka till Örebro?

Ha en fin helg!



Ps/Håll tummarna ikväll, ska söka extra jobb.. redan lite nervös/Ds

2009-04-11 @ 05:59:01
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vad sägs om att åka till Norge i maj/juni en helg? Du, jag, Tezz och Ronja?



Vill du dit? :)

2009-04-11 @ 09:15:10
URL: http://sabinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0