Blommig falukorv

Bara imorgon kvar på medicinsk rehab.
Ska faktiskt bli skönt o slippa de tidiga mornarna =P

Fick beröm ifrån en paient idag för att jag var ödmjuk och lyssnade.
Att jag till och med lyssnade bättre än de ordinarie personal,
Haha blir väl så när man har jobbat på samma ställe i femton år, att man slår dövörat på! 
Känns alltid kul o höra sånt :)

Har besiktat bilen idag, min bil är godkänd, det tackar vi för!

Nehe! nu är det dax för ugnsgratinerad falukorv
*Jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma*
På nått vänster så tänker jag på den sången när jag gör den rätten.


Kommentarer
Postat av: tezz

Halloj! Vilken tid kommer du den 30e? Du vet väl omgrillkvällen?? pussis

2009-04-24 @ 09:09:21
Postat av: ngoc

Heej



alltif kul med beröm:)

vad sköönt att du kan koppla av liite nu på mornarna

ses snart då

ha det så bra så länge



Puss!

2009-04-24 @ 11:04:14
URL: http://naoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0