Tänker tillbaks

En solig dag o säkert en helt underbar dag för många.
För mig var det en bra dag utåt sett men inte inåt sett.

Fick ett sms från en gammal vän, blev rörd att han faktiskt fortfarande ser mig som hans vän.
För han är ju egentligen mitt ex´s vän.
Men samtidigt vart jag ledsen, det kändes lite i hjärtat.
Eftersom jag saknar att umgås med det gänget, det var så underbart gäng.
Minns första dan jag träffade gänget, har aldrig känt mig så välkommen som då.

Ett speciellt gäng det!  raggargänget och så en rallytjej, en FNsoldat, en ljudtekniker, en bagare, en gaytjej, en rocktjej och så jag, tönten. (inte direkt det "normala gänget")

Många roliga minnen har jag: alla dopp i badtunnan, husvagnstrippen, tältandet, buggdansandet, åkturerna med amerikansk bil,raggarlåtar o grillkvällarna.
Det gör ont i hjärtat att det är inget gäng längre, alla har splittras och gått vidare.
Men det är väl så med allt.
Allt varar inte för evigt, och tiderna förändras.
Det var ju samma sak med gymnasiet, också en underbar tid!
Med vänner och inte så mkt tankar kring jobb o ansvar.

Det värsta med allt är att jag inte har några bilder kvar med gänget,
eftersom datorn kraschade=/
Tycker om att sitta o titta på foton.
Men minnen kommer jag alltid att ha med mig vart jag än går... =)
Lyssnar på raggarlåten "en gammal amazon" som drev mig till vansinne då,
men nu drar jag på smilbanden =)

Kommentarer
Postat av: TinA

Sorgligt det låter :( Jag förstår hur du menar, jag själv önskar att jag TOG kort på allting jag minns...



Jättefint att han ser dig som sin vän iaf. :)

2009-04-26 @ 16:04:13
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är välkommen när du vill på torsdag ;) kan ses på dagen oxå! puss T

2009-04-27 @ 20:41:02
Postat av: Sabina

Sanna... När kommer du hit till Örebro? :) Du skriver inget om Örebro ;) Hoppas du kommer. Kram

2009-04-28 @ 19:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0