Storstädning

Idag vart det storstädning, fy fan... det behövdes!  
Men så skönt när det är över o luktar ajax i hela lägenheten.
Ser riktigt fint ut hos oss nu *stolt*
Hoppas bara att det håller MINST en vecka =P
Nu har man också fått en tid hos tandläkaren,
på torsdag är det dags för andra operationen.
Blir skönt o bli av med visdomstanden.
Mor betalar för det, tack mor :)
Hon sa i telefon:"Ja... jag måste ju betala för mitt dåliga arv" 
haha =P

O i helgen får jag träffa henne också, för då far jag nämligen till Örebro :D
Kanske träffar andra roliga människor också, får se.

Har ni tips på bra låtar? jag är trött på de låtar jag har!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag håller med om att det känns bra när man har storstädat hemma. hoppas du får en trevlig helg i örebro. Kram

2009-04-07 @ 23:10:58
URL: http://marsun.blogg.se/
Postat av: Malin

Det går bra med lägenheten. jag är nöjd med den

vi måste ses när du kommer till Örebro och det ska bli skitkul om ni flyttar in på åbacken. har ni hört nåt om ngn lägenhet ännu ? kram

2009-04-08 @ 18:47:10
URL: http://poprocksandcoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0