Nu

NU folks!  är jag en jävel att sticka folk i armvecket!
För bara 3 år sen svimmade jag när jag var ledsagare till en brukare som skulle
ta venprovtagning, jag föll pladask för att jag tyckte det var så äckligt med allt blod!

Idag har jag stuckit 5 personer i armvecket och tycker att det är inte så dumt o sticka folk hahaha!
höhö... kom hem o fråga Putte:
"Hörru, jag har ju venprovtagningsgrejer med mig,
 får man ta på dig med?"

Han glodde på mig o de var nog som ett svar =P

Du har inte lust o va min försökskanin? *peka på*
inte det...? men,men ifall du ångrar dig så finns jag här! alltid redo att sticka! ;)

GO NATT folks, söta drömmar!

Kommentarer
Postat av: TinA

huh, tur att jag läste detta nu och inte innan jag skulle lägga mig ;)

2009-04-25 @ 09:15:00
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0