imorgon

Imorgon imorgon... sker det.
Scary! ny skola och mycket folk i klassen.
 

Kommentarer
Postat av: TinA

Hoppas klassen är asbra fast att det är många elever. Lyckospark! :)



Lägenheten är finemang! Jag tänkte dra upp moben o filma så alla ni får se hur det ser ut. Jag tänkte filma en bra dag då ni kan få se vår vackra utsikt. Hrrm.. ;) Jag tycker ni borde göra samma sak ;)

2009-08-23 @ 21:18:10
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

God morgon Sannatösen!

Det kommer gå finemang;)



De andra är minst lika nervösa.. och du är i hemmatrakter. Drick kaffe, så du undviker att vara den morgontrötta som gäspar.. Lycka till, (fast de andra behöver det mer)

(håll gärna ett sånt pepptal till mig nästa vecka)



Stor kram!



PS/Ska ringa dig senare idag.. angående "mission-madrass". Och åter igen, lycka till/DS

2009-08-24 @ 05:51:24
Postat av: Ronja

Hoppas allt gått bra idag gumman men det tror jag säkert det gjort :)

2009-08-24 @ 22:17:11
Postat av: Linda

Hallå!



Hoppas du har det bra nere i Örebro...hur går studierna där nere?

Dom saknade dig på skolan idag men jag förklarade att du hade flyttat men Anita skulle kolla upp så det blir rätt för dig...ville bara tipsa dig så det inte blir nått fel för dig..så kolla.

Hade gott!

2009-08-25 @ 22:27:17
URL: http://pinnsvin.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja Robban skulle nog sitta fint haha



Jo det går bra i skolan, håller med att det är turbofart men det är nog mest för att jag läser på distans också (samtidigt)

Där läser jag omvårdnad.

Har även läst medicinsk grundkurs på distans.

Dom två kurserna måste vi snart skriva prov på :-S

Jag som inte har läst boken så mycket :-S

Skolan är dock kul =)



Jamen det är inte så lätt att komma ihåg allt inför en flytt och de var ju itne så att du flyttade runt hörnet ;-)



Japp jag ska hälsa =)

kram

2009-08-26 @ 09:22:28
URL: http://pinnsvin.blogg.se/
Postat av: Darlene

Tjoho!



Tack för igår=)

Nu har jag gjort det där jag sagt.. en ny blogg!

Orkade inte ha någon. Så nu vet du och alla andra att jag lever, trots en mobil som går mot en säker död.



Vi kan ses idag vetja om du har lust=)

Kram

2009-08-30 @ 10:00:02
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: samatha

ahhh , verkar som du är lycklig att bosätta dig i örebro tillbaka i gamla tider eller ahahh. elefanen! njut:)

2009-09-01 @ 11:50:53
URL: http://samathaque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0