Grannar

Grannar.... ja en granne iallafall.
Träffade på han i trappen.
-Jaha, tvättdags?
- Ja, nån gång måste man ju,  svarade jag.
- Är det du som har roat dig i natt? frågar grannen och pekar på trappen.
Jag tittar på trappen och ser något... det ser ut som godispapper.
-Va?
-Haha, du ser inte vad det är va?
Jag tittar närmre på godispappret som visar sig vara en använd kondomförpackning!
-Ligger precis bredvid din dörr, så man undrar ju om du har haft rajtan tajtan?
-Nej du,ingen risk! och dessutom är min karl i malmö. 
- Vet du vad? jag misstänker den hemlige kinsesen längst upp, har knappt sett han,
 han smyger nog ut om nätterna när ingen ser han, serru!

Hahaha, en väldigt pratglad och rak på sak, den grannen... =P


Kommentarer
Postat av: C

höhö!

2009-08-18 @ 12:59:34
Postat av: Putte

hrm :P

2009-08-18 @ 13:02:07
URL: http://pluttisch.blogg.se/
Postat av: samantha

hahh kul!

2009-09-01 @ 11:55:36
URL: http://samanthaque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0