I´m back

Nu är man inflyttad i Örebro, känns så sjukt o gå på gatorna igen!
Känns fortfarande som om jag är på besök, hehe.
Men det känns riktigt roligt o va tillbaks!
Vi flyttade in i fredags, så det är fortfarande
lite kvar att göra i lägenheten.
Mest tavlor,hyllor och gardiner men annars ser det hyfsat ut :)

Imorgon ska jag jag ner till småland till en mindre trevlig sak,
farmors begravning.
O jag hoppas det ska bli lugnt...
Aja, jag är ju där för farmors skull o ingen annans.

Ne gott folks! vissa ska upp tidigt imorgon,
33 mil ner o 33 mil upp enligt eniro.  
Dags o lägga sig med andra ord ;)


Kommentarer
Postat av: Ronja

haha, med tiden vänjer du dig nog vid att du är tebax ;) och jag tror det blir ganska fort, du var ju bara "borta" i ett år :P såå kul att du är tebax nu!!! :D



hoppas det går bra på begravningen. du är ju där för din farmors skull precis som du säger :)

2009-08-12 @ 00:01:02
Postat av: Sabina

Välkommen tillbaka vännen! :D Äntligen har du flyttat tillbaka, och snart kommer Sara tillbaka. Nu kan vi vara ett stort gäng och ha riktigt skoj tillsammans!



Beklagar för din farmors bortgång. Kan tänka mig att begravningen var fin.



Kram :)

2009-08-17 @ 08:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0