cykeltur

Har hunnit träffa kompisar och cyklat runt i örebro!
Grymt skönt att det platt i örebro, haha! 

Fast igår envisade jag att cykla i regn...trots att mina kompisar tyckte jag skulle 
ta bussen o lämna kvar cykeln.  

Det regnade, det regnade ännu mera...men jag trampade på.
Till slut skrattade jag, för jag tog en paus vid en busshållplats
med tak.
Jag såg på glaset att mascaran och eyelinern bara rann ner för kinderna!
Såg inte klok ut!
Och som grädde på moset så var min tygväska genomblöt...
jag kollade i väskan, då var kalendern blöt med =P 

På slutet så spelade det ingen roll, kunde ju inte bli mer blöt!  
Komiska va att låten "Hallelujah" spelade upp i mitt huvud medans
jag trampade på! =P
Även om den är sorglig så är ju melodin soft :)
Väl framme var det bara o hoppa i badkaret med bubblor, aah!
Hihi, mina kläder hänger på tork fortfarande idag ;)


Kommentarer
Postat av: TinA

Snacka om äventyr, bruden! ;)

2009-08-22 @ 18:32:09
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: samantha

hahaha hajarr. men det var ändå roligt ävertyr va , elefanen! ja va där en gång o träffade polarna , då cyklade jag i ösregn , ja brydde mig inte om eftersom örebro är ju en cykelstad hehe

2009-09-01 @ 11:53:03
URL: http://samanthaque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0