19 dec

Idag är det den 19 dec, 3 dagar kvar tills vi åker upp till Sundsvall.
Och jag är genomförkyld... =P
I torsdags vart det något väldigt knasigt med våra element
o tempraturen sjönk till 17 grader inomhus.
Jag kände mig som en isbit.
Tände varenda värmeljus som fanns för att få tillbaks värmen!
På fredagmorgonen var jag helt förstörd o förkyld.

Men i morse ner vi klev upp, stod tempraturen på 27 grader! hehe,
aldrig blir det lagom! fast hellre för varmt faktiskt.

Usch, min nos rinner som en vattenkran o Patrik
är lika frisk som en nörkärna *mutter*
Hoppas ni har klarat er från förkyldning?

Kommentarer
Postat av: desiree

nehe duu! jag HAR varit förkyld för typ 2 veckor sen & slapp det ganska snabbt & nu inatt vaknade jag av att jag var snorig heeeeeeeeeela natten lång :( så fick gå upp tillslut efter att jag försökte låta bli för var så himlans trött.. :/ så var bara att fatta papper i omgångar :(.. FUCK! :( jag som inte ville bli förkyld nu ;( david har blivit snorig han också igen! :/ & fått dumma hostan tillbaks :( varfööööör? :(

2009-12-20 @ 07:34:43
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/
Postat av: Sabina

jobbigt att vara förkyld :( Hoppas du blir frisk snart.

Ett tips: värm vatten, häll i en skål, te-påsen- kamillote i skålen, böj huvudet i skålen, inte i vattnet utan ovanpå, och då ska du ha en handduk över ditt huvudet. gör så i 10-15 min för då rinner all snor ur näsan. nästan all men bättre än ingenting. jag gjorde så när jag var riktigt förskyld förra månaden, och det hjälpte. snöt mig lite mindre då.

krya på dig!

kram

2009-12-20 @ 09:06:21
URL: http://sabinaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackare!!



Håller på att bli förkyld=(

Haha, lite komiskt, varje gång jag får besök blir jag förkyld;P



Men snart kan jag sova jätte länge å bli superfrisk;)

Krya på dig! Kram

2009-12-20 @ 10:39:47
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Maja

17grader kallt inne, ghaaa så kallt!

2009-12-20 @ 11:31:42
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Ronja

Usch vad jobbigt =/ Hoppas du blir bättre snart! Jag har blivit riktigt förkyld jag med, beror nog på att det varit så kallt ute =/ Usch, tråkigt vara sjuk såhär precis innan jul! Men hellre nu än på julen! Krya på dig gumman!

2009-12-20 @ 11:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0