2009

Dags för en summering av det gångna året!
Repris från i fjol :)

Januari:

En riktigt kall januarimånad med snööö :)
Men mycket plugg, trösten blev raggstumpor o ljuv musik.

Februari:

En bra månad, hade roliga lektioner o en rolig lärare.
Var åter igen i Örebro o hälsade på kompisar.

Mars:

Jag o Patrik firade våran 1års dag på södra hotellet med spa o
tre rätters middag. Magisk kväll!
Patrik blev 24 på kvinnodagen.

April:

Praktiserade på medicinsk rehabilitering i Härnösand,
där jag lärde mig så otroligt mycket!
Jag åkte även denna månad till Örebro, för att träffa 
mamma o bosse.
Då glömde jag kvar väskan på tåget... =P

Maj:

Åkte ner IGEN till Örebro o firade valborg med tjejerna.
Patrik o jag får besked om att vi får lgh i Örebro i höst.

Juni:

Grillpremiär med den nya elgrillen!
När solen tittade fram så blev det självklart "Smitningen", 
Härnösands pärla. 
 
Juli:

Efter 5 års tystnad så gjorde Patrik sin CI-operation och
hörde mer än förväntat! Han hörde ljud, ord och meningar!
Bror o hans tjej hälsade på i Härnösand.
En båttur gjordes med båten "Ådalen".

Augusti

Jag gör min 12:e flytt o återvänder till Örebro.
Älskade farmor begravs i småland.

September:

Åkte till england med Patrik,svärföräldrarna o svärmormor!
Vilken upplevelse, engelskt bröllop, god mat o ett roligt gäng :) 

Oktober: 

Jag blev 24, o tjejgänget firade mig, hade riktigt roligt. 
O Dennis kom på besök, trevligt att träffa honom igen. 

November: 

Halloweenhelgen blev lyckad! 
Alla klädde ut sig, kul :)   
Roligt att träffa Chulle igen.

December:

Jobbig början men det är första gången jag
träffar en ängel utan vingar. 
Nu vet jag att dom finns!  
Hälsade sen på Darling o David i Hallstavik.
Firade julen i Sundsvall med Patrik, svärföräldrarna o
svärmormor :)

Nu ser vi fram emot 2010!
O nu ska jag gå o sova!
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: SA

Vilket toppenår!!

Det nya nyårslöften blir att vi kommer ha mycket roligare anno 2010;)



Nope, inte morgonpigg idag.. har inte somnat än;P

2009-12-27 @ 07:27:05
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Mitt blir detsamma.. plus att skaffa kamera.. så jag kan göra lite snygga uppdateringar å sammanfattningar som du;)



Kommer du å matar mig imon??

2009-12-27 @ 07:27:56
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, ja kom förbi du;)

Kanske putte har lust å leka lite byggmästare i rummet i mellandagarna;P



Hehe, ingen stress.. har typ bestämt hur allt ska va;)



Vi hörs sen, ska se om ja orkar handla lite som vi kan göra nåt smarrigt av=) Kram

Ps/ingen näspray, brukar bli mer sjuk av dem;P/Ds

2009-12-27 @ 14:05:52
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Härlig summering av detta året ;) Säger som Sara, nsäta år ska bli ännu roligare! Då blir det ju en del stora fester också.. host host ;)

2009-12-27 @ 21:02:01
Postat av: TinA

låter rätt o slätt som ett toppenår, gu vad härligt! :D

2009-12-28 @ 13:36:11
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0