Kär

Borde sova, är väl övertrött?
Måste bara skriva lite :)

I helgen blev jag kär, i en liten pojke på 3,5 år.
Han är så himla härlig fast envis, haha! (fast vilken unge är inte det?)
Så störtsköna kommentarer som kommer ifrån den ungen :D   
Var i Hallstavik i helgen med Ronja o hälsade på en vän, vi har känt varandra länge!
Tv-spel,födelsedagsfirande, lek o bus.
Kunde inte blivit bättre!

En otroligt tidig morgon kom ungen o väckte en med ett glas fanta o en ostmacka.
Han hade bestämt att jag skulle ha fanta o en ostmacka!
Trots den olagliga tiiiidiga morgonen... så kunde man inte låta bli o le ;)

Måste säga att jag är jäkligt imponerad av Darling,
som är en underbar ensamstående mamma till David! 
Du är stark!


Kommentarer
Postat av: Désirée



haha, ja just det ja! fanta & ost macka till frukost ska det vara ;D .. tihii! :D synd bara att jag lyckas glömma bort alla hans sköna kommentarer mer än jag vet ;P.. haha ;).. naaw, söt du är gumman! :D tack, för du tycker jag är stark :D längtar tills vi ses igen.. <3

2009-12-17 @ 10:47:15
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0