Nygammal på jobbet

Idag gjorde jag något som jag aldrig trodde att jag någonsin skulle göra.
Jobba på mitt gamla jobb!
Jag kunde inte sova natten innan pga ångest.
Nu undrar ni varför jag över huvudtaget tackade ja till jobb idag.
Två anledningar, jag ville vara snäll och jag var jäääkligt
nyfiken!

Det första jag möttes av, va glada okända människor där.
Det kändes inte spänt, allvarligt, nedstämt.
Nej, det kändes avslappnat.

Men jag hade svårt att slappna av, gamla minnen låg kvar o spökade. 
Men jag är djupt imponerad av att dom har gjort det till en tio gånger bättre 
arbetsplats!
Så jäkla bra det har blivit o så bra rutiner!
O det bästa av allt ingen går med ångest eller får ont i magen av att gå
till jobbet längre!
Jag blev så glad av att höra det! :D

Men jag vet inte om jag ska jobba fler gånger där, det känns på
något sätt ett avslutat kapitel.
Fast åt andra sidan, kändes det bra o känna sig behövd.
Vi får se... ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

GOGO SMURFEN!!

2009-12-16 @ 00:11:04
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Yeah, säger som Sara, gogo smurfen! :D

2009-12-16 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0