Sista

Sista februari idag... sjukt att det går så fort!
I morgon är det mars o snart kommer sommaren igen ;)

I går var det full rulle hela dagen o kvällen för mig.
Först följde jag med putte till begravningen (hans gammelfarmor)
Det va väldigt fint o hans morbror! vilken sångröst han hade, det va han som sjöng alla sånger till begravningen.
Man fick gåshud när man satt där o hörde hans röst!
Sen vart det smörgåstårta o den knasiga släkten igång med alla skämt som alltid :)

Jag stack sen till jobbet.
Det va kul o va tillbaks på jobbet igen, men stressigt just den kvällen!
Fast hade inte vart o jobbat på länge!

Jag saknar att arbeta på riktigt. Men hey! inte långt kvar med utbildningen, snart bara ett halvår kvar. ;)

Kommentarer
Postat av: Tiger

Hej!!!

Visst blev jag fiiiin!!! Lite ovanligt men jag känner mig cool:) många som log ute åt mig på krogen bara grabbs... lite skoj Puss Heta Humle:P*asg'

2009-03-01 @ 11:04:54
URL: http://jennieolaban.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0