Utmanad

Blev utmanad från Örjan http://beoobeooo.blogg.se ,
men jag fuskar, tar bara med två spalt ifrån hennes lista.  

Familjen:
1.
bor dina föräldrar ihop? - Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? mamma :)
3. Hur många syskon har du? - räknas styvsyskon? i såfall 6 syskon, om inte 2 syskon.
4. vad var det senaste du sa till din mamma? - Jag tycker om dig med.
5. Vilken mat lagade din pappa senast? -  hm... klurig fråga, många år sen ju =) Men jag minns att det blev risotto väääldigt ofta. =P
6. När hittade du på något tillsammans med ett syskon? - I julas, Vi spelade spel.




Berätta 7 sanningar om dig själv
1
. Jag älskar amerikanska bilar, vill ha en lila amerikansk bil o åka runt i på somrarna.  
2. Blir sällan arg, men när jag väl blir det så brakar helvetet loss.
3. Ville bli polis åkandes på en rosa moppe när jag var liten.
4.  Är allergisk mot prasselljud.
5. Har beslutångest många gånger o svarar ofta "kanske"
6. När jag var liten trodde jag att jag hette "Sanna Hallonstigen o Sanna Hjalmar bergmanväg " istället för Sanna Linderö.
7. Går gärna i kjol året om.


Nu utmanar jag den som vill ;)

Kommentarer
Postat av: Ronja

fin bild på dig där :) haha några av sanningarna känner jag till, speciellt KANSKE haha ;D din 6e sanning var rolig :D

2009-02-07 @ 16:36:07
Postat av: TinA

Haha, det var roliga sanningar om dig :D (jag ville också bli polis som liten)



Ja, eller hur, både datorn i sig och internet kan vara ett bra stort hot mot ens hälsa och sociala liv ;)

2009-02-07 @ 20:13:06
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sabina

Intressant tester du gjorde :)

Nr 6 på den andra testen, den var rolig

2009-02-08 @ 13:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0