Idag

har man vart o klippt sig, det behövdes kan jag säga!
(alla som har lockigt hår vet vad jag pratar om)
Tovor som aldrig tar slut!
Och om man kammar håret så sväller det åt alla håll o liknar trollhår.

Frisören var riktigt bra, hon till och med platta mitt hår, så att jag kände mig lite extra elegant :P
Sitter här o njuter av mitt platta hår,
måste passa på o njuta för imorgon hoppar jag in i duschen o poff trollhår a´la sanna igen!


 
Igår satt jag o prata med min kära mamma.
Putte passade på o ta kort på mig.
När jag såg kortet, så slog det mig! att jag håller mobilen så cp när jag pratar! 
O då frågade jag putte om jag alltid gör så?
Putte: "jaa, alltid! I början trodde jag du hade ont i örat för man såg inte mobilen! men nu har jag vant mig."

Hahaha Tönt :P

ha det gott folks!
TINGELING

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja, antingen att du har ont i örat eller pillar med hörapparaten, må jag säg :P

2009-02-04 @ 22:48:41
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

hahahaha! ja du håller alltid mobilen sådär vad jag kan minnas :P och det ser inte ut som du pratar i mobilen haha :P

2009-02-04 @ 22:51:30
Postat av: Simple B

D har alltid hållit så hahahah ser lite roligt ut ja HAHAHAH

2009-02-05 @ 00:32:46
URL: http://beoobeooo.blogg.se/
Postat av: Tezz

Miss U! Har levt på moln sen du sagt att du kanske kommer hit! woohooo! :) Ska bli SÅÅÅÅ kul!



Hoppas att allt e bra med dig! Snart ses vi ju ;) Kul!



Kramis!

2009-02-06 @ 10:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0