Bra dag i skolan

Idag satt nästan hela klassen o flummade oss o snackade skit.
Vi imiterade våran lärare :)  
-" Varför är det på detta viset? finns det någon logisk förklaring? varför, varför?"
Rätt som det va så kom hon in i klassrummet o vi tystnade genast....
Hon tittade på oss o brast i gapskratt :P

Så hon tog det nog inte så allvarligt  ;)

det va sista dagen med social omsorg...
Nästa vecka är det medicinsk grundkurs
o inte samma lärare =(
Hon vi kommer ha är så dålig...
förra kursen vi hade henne, så satt vi o prata om svensk matkultur i en HEL dag.
Så jävla lärorikt!


  
Min nya frilla syns inte så bra. men är jävligt nöjd, inte lika livlöst som förut.
har fått tillbaks lite glans i håret igen! tack salong rut&karl =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar också Salong Rut & Karl, eftersom jag också fick min frisyr fixad :D fin är du verkligen, inte konstigt jag pussar ner dej hela tiden <3 skön lärare ni har som tar ett sånt skämt med ro ;)

2009-02-05 @ 22:08:57
Postat av: Maria

Hej!

Ja dyrt, jag hoppas att hittar snart bättre o billigt..

Tack för du tycker att jag är söt.. Det är du ju med cch jättefin hår du har..

2009-02-06 @ 10:28:19
URL: http://hogeniusnilssonsblogg.blogspot.com/
Postat av: Putte

men vafan, första inlägget var ju ifrån mig :P

2009-02-06 @ 17:42:45
URL: http://pluttisch.blogg.se/
Postat av: Ronja

haha ja det var ju skönt att den där läraren tog det med ro :) du är säkert jättefin i håret!! jag behöver också klippa mig, inte gjort det på snart 9 månader :P spaarar håret vettu ;) men nu är det dax att klippa lite så det börjar växa ännu mer! :P

2009-02-06 @ 18:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0