olycka i härnösand

Hör o häpna, det händer saker här i Härnösand när man som minst
anar det!
Idag när jag ska käka lunch så hörde jag polissirener tjuta för fullt.
O jag tänkte " vad sjutton är på gång?"
Plötsligt så ser jag en bil krascha i en skåpbil i en krosning!
O en lyktstolpe blev sne o det såg väldigt otäckt ut.
Det visade sig att det var en drogpåverkad person som hade stulit en bil o kört.
Polisen jagade honom. 
Det är sällan man ser olyckor på så nära håll, jag stod typ tjugo meter ifrån. 
  

http://allehanda.se/start/harnosand/1.442964


aja...
Och nu över till något trevligare...
Min syster har blivit ett år äldre idag, skickade sms o grattade. =)
Och igår fyllde Sara!
Grattis ännu en gång! ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack Sanna! Hehe, det ær en liten trøst.. men du ser lika ung ut som ja.. Nu blir det træning och sunda vanor... før kusinen har haft førelæsning før mig hur allt går utfør efter 25, jag ska då va i værsta toppformen då!!



Men Sanna vill du følja med till Australien och leka cowboys? Eller bonde??

Du får gærna følja med!

Vad gørs i helgen?

Nu ska jag ivæg å jobba.

STOR KRAM

2009-01-17 @ 10:56:17
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0