örebrooo

*sakna mkt*
eller ja.. mest vännerna och mamma man saknar!
Så less på att inte ha pengar o inget passande datum o åka ner!



Örjan! missing you!    
Saknar alla stunder med dig!               


 Min älskade mamma!


Just nu är jag så less på härnösand.. men som sagt inget fel på stan egentligen, staden har sina mysiga stunder! 
Men just nu vill jag bara heeeeem till örebro o krama om mamma håååårt.
Min förebild, Hon är den jag ser upp till. Hon har offrat så mkt för mig. Så stark o tuff.  Med svart humor men ändå så "ser" hon varenda varelse o lockar ut dom ifrån skalet. Hon skänker så mycket kärlek speciellt till dom som är utstötta och är annorlunda.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag får nog köpa en boxningssäck ;)

Fint skrivet om din mamma. Mammor är speciella, och man kan inte ersätta sin egen mammma mot någon annan. Om man har en bra dotter-mamma relation!

2009-01-28 @ 10:15:21
Postat av: Sara

Jag ska førsøka fly.. men inte førræn någon får før sig att ta øver rummet.. stackars mænniska!

Nej, du ska inte bli gammal.. inte førre mig iaf;P



Men hur længe till behøver du plugga før att bli færdig?

Vet att du klarar det hursomhelst=)



Stor kram på dig!

2009-01-28 @ 15:34:33
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Anonym

SAKNA DIG MEEEEEED snyft kom tillbaka så fort du får chansen din bajs!!!!



PUSS

2009-01-28 @ 19:00:48
URL: http://beoobeooo.blogg.se/
Postat av: Örjan

BTW, du kan få slå av dig ilskan på min kicksboxnings utrustningar =P

2009-01-28 @ 19:02:31
URL: http://beoobeooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA, hoppas jag att hitta något fin soffa.

vad ska ni göra helgen?

kramis

2009-01-28 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0