Problem med ugnen

Imorse kom två gubbar ifrån härnösandshus o skulle kolla på våran trasiga ugn.
Dom såg så bistra ut och hade med sig verktyglådor för en hel armé

Jag: "Det går inte o sätta på ugnen och inte spisen heller."
gubben:"mhm... jaa men om man skruvar lite  här då? nehe?"
Plötsligt så trycker gubben på barnspärren och ugnen fungerar!
Gubben:" du... det finns en barnspärr på ugnen, om man trycker på den så funkar det inte"
Jag:" jahaaaa! var det så enkelt."
gubben tittar väldigt trött på mig....

När gubbarna gick så gapskrattade jag.
Så jävla pinsamt! här har vi vart utan ugn och spis sen i söndags pga en barnspärr!
hahahaha! vilka töntar vi är!


Kommentarer
Postat av: M

hahahaha. jag är inte förvånad att detta händer er! =)

2009-01-07 @ 15:30:07
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: M

Skärpning sanna, fyll på mobilen ;)

Men du å jag kan köra en singstar kväll här framöver nån kväll när jag inte ska upp å jobba dagen efter. Eller vad säger du? =) Du å jag, girls night liksom =)

2009-01-07 @ 16:27:46
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: Ronja

hahahahaha det där var roligt :P

2009-01-07 @ 19:52:45
Postat av: Ronja

hahaha det där var roligt :P

2009-01-07 @ 19:53:58
Postat av: Sabina

Hahahaha, det där var roligt :) jag skrattade...

Idiotförklarade du dig själv? :P

2009-01-07 @ 22:01:27
Postat av: Dennis

hahaha.. jag garvskrattade när jag läste din inlägg om spisen :D



Ja, fast jag vill ha nya tapet eller måla över den nuvarande tapeten som finns i tvrummet men få se om det blir av nånsin.. hahaha.. Saknar dig speciellt när det är snö ute nu.. hehe.. minns alla våra snö"äventyrer ;P



Kram

2009-01-08 @ 11:30:25
URL: http://dennislindell.blogg.se/
Postat av: M

Jag jobbar lörd, men ledig sönd. Kommer nog njuta. =)

Jag FÖRSTÅR att du kände dig dum då. Hahahahahha.. Detta är något jag kommer bära med mig för alltid. Barnlås & Sanna. Woho! Tillomed roligare än när du klämde mitt finger! =) haha

2009-01-08 @ 16:04:13
URL: http://iloveyouh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0