vården

Många som blivit arbetslösa nu, o det ser bara ut att bli sämre =(
Förstår inte att dom skär ner inom vården, vården är ju redan dålig!
Skär dom ner så lär ju vården bli ännu sämre.
Vågar man bli sjuk? man blir ju mörkrädd.

Vad har jag gett mig in på?
Läsa till undersköterska... Great!
Om man får ett jobb så blir jag en av alla sjukvårdspersonal som
folk gnäller på =P
Ops... kanske inte ska gnälla så mkt  =)

Förresten varför är utländska läkare oftast bättre?
Inte alltid så, men många gånger är det så.
Jag får känslan att dom lyssnar mer än svenska läkare.

nää nog med struntprat!
Ska kila nu o göra vettiga saker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske för att utländska bryr sig mer om sina patienter? Kanske för att de har mer erfarenhet, de kanske satsar på det här jobbet.

Dessutom finns det säkert svenska läkare som också är bra. Det finns säkert utländska som också är dåliga. ;)

2009-01-14 @ 21:26:13
Postat av: Sabina

Oj, det var jag som kommenterade där uppe. Glömde skriva mitt namn :P

2009-01-14 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0