Nyårsdagen

Varje nyårsdag tittar jag på Ivanhoe o hoppas på att han ska välja Rebecca o inte Rowena.
Förbannat, Ivanhoe valde Rowena i år med!
Rebecca är ju bra mycket vackrare och trevligare!
Men nää... Ivanhoe väljer den snobbiga Rowena istället.
Kanske nästa år, blir det förändring, you never know =P  

Nyårsafton firades i Timrå och inte i Örebro, pga ekonomiska skäl o dåliga tåg.
Men jag hade trevligt med svärföräldrarna och Patrik.
Vi åt god mat, spelade spelet Alias och såg naturligtvis Junior hockey VM (ishockeyfamilj)
Men jag blev mer och mer intresserad av matchen och till slut så kom jag på mig själv heja för fullt på sverige! =P
hehe... kan informera att Ryssland fick storstryk av Sverige (5-0)
Det var bra avslutning på året, eller ja kanske inte för ryssarna men för oss svennar ;)

Visst skulle det va bättre om Ivanhoe tog Rebecca?


Rowena                             Rebecca

Kommentarer
Postat av: Putte

Men Ivanhoe är ju prins typ, klart han ska ha Rowena, som är prinsessa :)

2009-01-01 @ 22:28:03
URL: http://pluttisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0