olika musiksmak

Nu har Patrik haft sitt CI ett tag.
Han är överlycklig över att få lyssna på musik igen.
Fast...
Det är ju fel på hans musiksmak!  ;D

Han lyssnar på musik som Celine Dion och Westlife.
Tänk er köra i ca 50 mil och lyssna på Celine dion.
En stor risk att somna!
Men jag såg hans glädje i ögonen så jag höll ut de 50 milen :)

Igår tvingade jag på Patrik att lyssna på "min" musik som
Coldplay med viva la vida. (tycker om pop/rock)
Svaret vart: "Det är konstigt intro... det låter ok."
Gaaah! Det är ju faan riktig musik!

Nåja... Här kommer låten! coldplay


Kommentarer
Postat av: Darlene

Haha, håller med dig helt.

Coldplay är riktig musik...

Inte många killar som skulle erkänna att de gillar Celine Dion. Fast duktigt att du inte somna, drack du en massa kaffe??

Får nog starta blogg snart.. hur ska du annars svara;P

Kram

2009-07-29 @ 21:50:49
Postat av: sofia

Hejsan Sanna! Hoppas allt är bra med er. Kul att höra att Patrik hör med sitt CI. Ses på jobbet!Kram.

2009-07-29 @ 21:53:39
URL: http://prinswilliamochmelwin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det är bra det Darlene att du håller med mig att det är riktig musik ;) haha det vart en kopp kaffe faktiskt :P ja det tycker jag allt att du ska! me like! KRAM!

2009-07-29 @ 23:25:52
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0