grubbelgumma

Grubblar det gör jag lite väl för mycket.
Jag grubblar över hur det ska bli höst.
Jag har sökt till två tjänster för skojs skull..
Skulle vara kul och se om jag får dom eller inte.
Eller har jag sökt för skojs skull?
Nja det är nog inte det rätta svaret.
Det kliar i fingrarna efter att få jobba igen!
Men frågan är om orken finns att kombinera jobb o plugg?
Kanske, om det bara är ett halvår kvar av plugg?
En tjänst var ca 50-70%, den tjänsten är jag sugen på...

Aja... bara för att jag har krånglat till det med att söka tjänster
så betyder det inte att jag är bunden att tacka ja om jag får tjänsten, jag kan dissa dom ;)

Nåja, oavsett vad som händer så blir det ett kärt återseende i höst, Örebro, E.T HOOOME!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du har ju lite närmare sen när ni flyttat t sthlm =)

Måste ju försöka få en date innan ni flyr fältet :D

2009-07-04 @ 21:13:30
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ska ni flytta till Sthlm? :O När?

Det går nog att kombinera med jobb och plugg, om man tror på det. Man måste också ha viljan.

Och jag vet att du vill jobba för du tycker om att jobba. Undra hur du skulle vara om du inte hade jobbat eller pluggat? Antar att du skulle vara tokig då ;)



Inte många veckor kvar tills ni flyttar tillbaka till Örebro :) Kram på dig!

2009-07-04 @ 22:06:03
URL: http://sabinaaa.blogg.se/
Postat av: Dennis

Hehe.. ja, vem är inte en sån som grubblar??

Du är inte ensam ju :P

Ska bli kul att ni flyttar närmare till Vänersborg typ.. haha.. Bättre avstånd än från H-sand ju :D

2009-07-05 @ 23:32:22
URL: http://www.dennislindell.blogg.se.
Postat av: Ronja

Så najs det ska bli att du flyttar tillbaka hit!! :) Det är ju bra att du sökt de tjänsterna, du kan ju alltid tacka nej om du känner att du inte skulle orka med både jobb och plugg. Skönt att det bara är ett halvår kvar för dig, sen kan du börja jobba på fullt allvar igen, haha ;)

2009-07-07 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0