Pensionär?

Har nyss sett en gammal goding på tv, Beck ;)
Men på slutet vart jag trött o nästan  somnade.
Har blivit som en gammal pensionär!
Upp i ottan o lägga sig efter kvällsfika =P

Gissa hur glad jag var att få ett kvällspass idag!
Har jobbat lite för många dagpass på raken, jag tål inte dagpass,
vet inte... nån slags allergi haha ;)
Vaknade halv sju imorse o fick panik, snart iväg o jobba!
-nää vänta nu, idag är det måndag! jag börjar 2, gött som fan!

Sitter här o lyssnar på bra musik.
Har kommit fram till att det är 11 dagar kvar tills vi flyttar ner sakerna till Örebro!
Sen ska jag åka ner till småland.
Efter det ska jag upp mot härnösand igen och jobba tre dagar medans Putte fnask ska
leka städtant i den här lägenheten.

Sen händer det en massa annat i augusti! :)


Kommentarer
Postat av: Désirée

Jag har fått att jag ska jobba idag (har redan jobbat), torsdg, nästa vecka tis & tors, veckan därpå samma dagar & sen en vecka "ledig" & sedan veckan därpå blir det lite mer timmar per dag :) sen vet jag inget just nu. Jo, absolut :) menar jag kommer ju till örebro ibland eller så kanske du kommer till sthlm, så kan vi ses? :D

2009-07-28 @ 13:44:00
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/
Postat av: Ronja

jaaa nu dröjer det inte länge tills du flyttar tillbaka hit, wiiie :D så skoj det ska bli!!!

2009-07-29 @ 00:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0