Kvällsblogg

Längtar tills imorgon!
Vi ska till Birsta en sväng och sen till Patrik goa mormor o käka kräftor ^^

Det slog mig att det är precis en vecka tills vi ska flytta ner våra saker.
Och även att vi kommer inte ha lika tät kontakt med Patriks mormor o hans övriga släkt.
Det kommer kännas tomt utan dom i närheten.

Sen ska jag ta o passa på och erkänna en hemlis också!
Härnösand är grymt fint under sommaren
och bra mycket mysigare stad än Örebro.
Inga elaka blickar, kära örebroare!
Se sanningen... ;)

Men jag är mer hemma i Örebro än i Härnösand. 


Kommentarer
Postat av: TinA

haha nej jag hann inte ta nåt. hon stack nästan lika snabbt in till stan igen :) killen bor ju där.. men det blonda försvinner inte efter två tvättar iaf, så håll utkik ;)



SNart är ni i örebro, jaa :D fan vad härligt för er :)

2009-08-02 @ 17:05:08
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0