Uppdatering CI

Nu har Patrik haft CI i 5 dagar.
Jag kan säga såhär...
Har nog aldrig sett en sån stor utveckling på så kort tid!
Från att ha varit STENDÖV till "hörselskadad"
Han uppfattar vad jag säger i långa MENINGAR!!!!
Jag sa tex den här meningen:
"Jag är inte van att prata, jag är van att teckna så det blir nytt för mig också"
Naturligtvis måste jag prata lite högre och tydligare till Patrik men...
HAN HÖRDE HELA MENINGEN!
Jag kan prata till patrik... o det känns så jävla SJUKT!
Men samtidigt så underbart.
Är så glad för hans skull!
Får verkligen kämpa för att INTE teckna numera... hahaha ;)

Jag undrar verkligen hur det kommer bli om några månader?
Hörselteknikern kommer höja CI ännu mera, så att han kommer
troligen höra ännu mera!
Jag vill inte säga det...Eftersom jag är liiiiite avundsjuk ;P 
men jag tror han kommer kunna höra bättre än mig!


Kommentarer
Postat av: TinA

kul att det gick SÅ bra för honom :D:D hälsa grattis till mannen :)

2009-07-13 @ 00:32:51
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vad roligt för Putte :) Kan tänka mig att han är lycklig att han får höra igen. Att han hör en hel mening, är ju ett bra steg.

Du får nog tejpa dina händer så att du inte börjar använda tsp ;)



Vi får se vem som blir brunast. jag eller Tiina. Det finns en chans att vi båda blir bruna för hon får också lätt färg på sig. Eller så vinner hon ;)



Hoppas allt är bra med dig annars!

kram

2009-07-13 @ 08:41:11
URL: http://sabinaaa.blogg.se/
Postat av: My J

Så kul :D :D !

2009-07-13 @ 17:08:26
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Postat av: Dennis

Hehe.. Det är ju sommar.. Då är det ju badsäsong trots väder. hahaha... :D



Hehe.. Men Putte har väl kunnat pratat förut? För det underlättar mkt om man har hörselminne kvar liksom.

2009-07-13 @ 19:28:39
URL: http://www.dennislindell.blogg.se.
Postat av: Ronja

Härligt att det går så bra för honom :) Haha, säger som Sabina, du får tejpa fast dina händer ;)



2009-07-13 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0