Tudiluu

Tudiluu! 
Ännu ett arbetspass avklarat ^^

Har haft min bror o hans tjej här sen fredags.
Hehe, i fredags ringde det halv åtta på morgonen på min mobil 
(på min enda lediga dag den veckan)  
O jag ser yrvaket att det är brorsan.
-"Jävlar, nu har det hänt något, dom har krockat!" tänkte jag.
.........................................................................
........................................................................
Men då är det bara bilbältet som har pajat!
Fick åka o hämta brorsan och hans tjej i Ö-vik.
Men nu har dom fått det fixat med bilen.
Dom for söderut idag.
Tror dom har lessnat på allt bilåkandet och vill hem igen, haha! :)

Hm... dom fick bara se södra norrland... aja fler chanser kommer! ;)


Kommentarer
Postat av: Ronja

tur det bara var bilbältet som pajat, och inte något värre! kul att du fick träffa de igen :D

2009-07-22 @ 18:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0