Fiskmåsdrömmen

Måste bara berätta min dröm jag drömde i natt...

Drömde att jag flög ett gammaldags flygplan med klassisk flygmössa/glasögon
tillsammans med Milou( seriefiguren tintins hund)
Vi blev jagade av ett flygplan som pepprade efter oss.
Hunden ylde o stack ner huvudet i flygplanet.
Till slut vände jag på planet upp o ner för att undvika skott.
Fjutthunden åker ylandes ur planet o dör!
planet blir plötsligt träffad av skott o börjar ryka.

PlaKaboom!

Jag hamnar i ett träd... 
Jag bröt benet, en gammeldags ambulans kommer.
O ur ambulansen kommer två vitrockar.
-"Hon är knäpp, ta henne till dårhuset"  säger den ene.
-" Nej! det är fel på benet inte huvudet!" skriker jag.
Jag blir medtvingad till dårhuset.
I dårhuset flög massa skrikande fiskmåsar,
det var nämligen jag och dom som var intagna på dårhuset!
-"mät intelligens på henne! "
Piiip! tjöt apparaten.
"klart! IQ likamed fiskmås!"
What the fuck... Lika begåvad som en fiskmås!
För att utplåna alla fiskmåsar så smög jag som agent 007 i korridoren
när virockarna inte såg på...
och sköt dom med pistol med nötter i!? 
Jag tyckte det var svinkul i drömmen ;D


Kommentarer
Postat av: Tezz

Hihi, söt du är! You've got mail ;) PussKram

2009-06-13 @ 05:46:07
Postat av: Anonym

hahh , igår hyrde jag film , liknar prec is din drömbeskrivning fast annan monsterdjur. du ska hyra den! det heter någt death roll:)

2009-06-13 @ 07:21:56
Postat av: Sabina

Sjuka mardömmar du har ;)

HAHAHAHA

Du kanske ska börja skriva en egen bok. Din bok som handlar om dina sjuka mardrömmar

2009-06-13 @ 08:02:40
Postat av: Ronja

hahahaha, knasig dröm!! du borde verkligen skriva en bok med alla dina drömmar :P de är ju hur roliga/knasiga som helst :P:P

2009-06-13 @ 11:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0